09 June 2011

Cuti semester yg sungguh panjang!!!

Assalamualaikum wahai teman2 blogger and readers sekalian...

Setelah agak lme mnyepi dari bidang blogger neyh..Akhirnye, Tanggal 10/06/2011 terpancul gak entry aku. Bak kate pepatah "pucuk Di cita,Ulam pun dtg bergolek2'..haaha..
Tp ape kaitan nye ngn entry ak pun xtaw!:P

Setelah last paper 7/5/11 ri uh, aku telah menikmati hari2 terindah dan kefoya-foyaan dlm tyme cuti2 subsidi yg telah di berikan oleh pihak kptm neyh.Hahaha..

Skunk ney da dkt 1 bln gak la aku dok umah ngn menghabiskan masa2 dgn bnde yg aku xleyh nak wat tyme b4 cuti ...

especially :nak msk!nak bce novel2,nak tk tv,nak tgk movie.hihi...
Tp da masuk 2 bulan nnti....
Sepanjang cuti neyh pd awalnye aku dah plan molek2 nak wt gapo. Tp da x mnjadi lar pulekk yg satu uh atas kesilapan teknikal n praktikalnya..:D
Tp xpela utk yg uh maybe aku x akan wat utk cuti neyh ag..
yg laen superbb!!

ramai gak kawan2 kat twitter,FB, formspring tnya kat aku..
" Tak nak keje ker cuti neyh"? Lama kowt!"
haha..bkn x nk apply tp nk cuti puas2 dulu..hihi.Tp Jgn la isau, actually, ak da apply satu job..tp aku x sure ag leyh dpt ke x..hahaha..

Bak kte omak den, ade rozeki, ador laaa...hihi.


Oke la..i have no idea at all nak smbung ini entry..
my brain get frozen already cam ayak batu dlm fridge uh..:D
Ape2 pun x bleyh..hihihi..
papai....!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment